14 modul, 14 pillér, amit bármilyen vállalkozás esetén külön-külön a csúcsra kell hangolni ahhoz, hogy mindazt a sikert elérjük, ami amúgy magában az ötletben benne van!

“Minden csata eldől, mielőtt még megvívják.” (Sun Cu)

“A rossz tervezés a kudarc megtervezése.” (Brian Tracy)

...avagy, az Ön cégének sikere már a tervezőasztalon eldől, viszont az eredmény csak évek múlva derül ki. Nagy különbség…


14 modul, egy új cég - és azzal együtt egy új élet is vár Önre!

Mint ahogyan azt már említettük a Totál Marketing Koncepció egy stratégiai cégtervező online mega-kurzus: közel 50 eBook, 1.500 oldal írásos anyag, majdnem 20 óra oktatóvideó…


01 - Az Üzleti Koncepció Stratégiája

I. eBook - A modul első eBookja felkészíti Önt a cégépítés nehézségeire. Olyan konkrét, cégvezetési technikákat mutat be, melyekre a teljes folyamat során szüksége lesz.

II. eBook - A második eBook valójában egy 40 oldalon át tartó csekklista, mely minden nézőpontból kielemzi az Ön cégét, vagy leendő vállalkozási ötletét. Olyan stratégiai kérdéseket tesz fel Önnek, melyeket szinte senki nem gondol át cégépítés előtt - ezzel kvázi “rákényszeríti” Önt az ide-oda kapkodás helyett a stratégiai szemléletű cégépítésre.

III. eBook - A harmadik anyag egy professzionális audit. A száznál is több, nagyon célzott kérdés segítségével összeállított elemzés a cégében rejlő minden lehetőségre és veszélyre rávilágít. Akár magának, akár egy leendő befektetőnek, vagy banknak készíti el ezt az elemzést, garantáltan le lesz nyűgözve az olvasó a profizmus mértékén!

IV. eBook - A modul negyedik eBookja azoknak ad valós, és azonnali megoldást, akik nem tudják még, “mibe kellene fogni”, vagy az iménti elemzések rámutattak arra, hogy lehet, hogy inkább más ötletet kellene keresni az eddigi elképzelések helyett.

Az
Üzleti Ötlet Generátor mind a 18 módot bemutatja, ahogy egy üres lappal leülve, pár óra múlva működő, megvalósítható, fizibilis ötletek tucatjaival állhatunk fel az asztaltól.



02 - A Hírszerzés Stratégiája

A modul két eBookja olyan keresési módszereket és trükköket mutat be, amik segítségével valódi, majdhogynem titkos információkra bukkanhatunk, amik aranyat érnek majd számunkra, amikkel képes lesz a termékeit drágábban adni, mint mások.

és még rengeteg más, releváns, kincset érő információ, statisztika, adat…



03 - A Jövőkutatás Stratégiája

Egy valódi Stratéga sosem a jelennel foglalkozik

A jövőt kutatjuk is - de ami még ettől is fontosabb: megpróbálunk felkészülni arra, amire mások nem szoktak még gondolni sem…

Ön átgondolta már, hogy mi a teendő, ha például


Több tucat ilyen és hasonló stratégiai kérdést szegezünk Önnek ebben a modulban, hogy segítsünk kidolgozni minden területre a vonatkozó vész-forgatókönyveket - melyek stabilitást, és magabiztosságot fognak adni Önnek és a cégének. Ez a fajta átgondoltság, előrelátás, stratégia teszi Önt vállalkozóból Cégvezetővé!



04 - A Célpiac-Választás Stratégiája

A szakosodás - szegmentálás - pozícionálás által elvégzett, háromlépcsős szűkítés lenne a belépő egyáltalán a profi marketinghez, de a legtöbben még eddig, azaz a bejárati ajtóig sem jutnak el.

Egész egyszerűen rossz oldalról indulnak a vállalkozók. Úgy állnak hozzá, hogy “ez a termékem, ezt kell(ene) eladni - valakinek… Bárkinek…” Holott pont a másik oldalról kell megközelíteni a cégépítést, és először kell potens piacot keresni, majd utána nekik azt adni, amire vágynak… Nem sokkal logikusabb?



05 - A Gerilla Piackutatás Stratégiája

Egy kisvállalkozásnak a gerilla piackutatás való

Az egész Totál Marketing Koncepció kifejezetten magyar, kis- és közepes vállalkozásoknak íródott.

Épp ezért a piackutatás témáját illetően is kizárólag olyan információkat és módszereket tartalmaz, melyek a gyakorlatban is kivitelezhetőek - könnyen, gyorsan, olcsón - vagy akár ingyen.



06 - A Marketinges Termékfejlesztés Stratégiája

A legtöbb cég egyszerűen nem hajlandó kiszolgálni a vevőit. Gondolta volna?

Összesen hat lépcsőn kell kiszolgálnunk az érdeklődőket, vevőket, törzsvevőket. És a dolog nehézsége abban rejlik, hogy minden szinten csak azt adhatjuk az ott tartózkodóknak, amit ők eleve meg akarnak kapni.

Ha mást kínálunk, egyszerűen nem fogunk tudni reakciót kiváltani a piacból. Ezt a jelenséget sokan tapasztalják, csak épp nem tudják, mi okozza…

Viszont a legtöbb cégnek egyszerűen nincs terméke mind a 6 lépcsőn, maximum 1, vagy 2 szinten szolgálja ki a vevőket, vagy potenciális vevőket. Vérfagyasztó…



07 - Az Értékesítési Csatornák Stratégiája

Önmagában egy plusz csatorna megnyitása is megduplázhatja a cégét

A forgalmunk megsokszorozásának stratégiája:

  1. Nyissunk meg minél több értékesítési csatornát a 33-ból,
  2. Alkalmazzuk mindegyik esetén a forgalomnövelés hatlépéses stratégiáját
  3. Majd tervezzünk minden csatornához profi értékesítési rendszereket,
  4. Végül kombináljuk mindezt a létező összes vevőszerző eszközzel (lásd következő modul).

A kulcsszó ismét a stratégia: muszáj rendszerszinten gondolkoznunk ahhoz, hogy kihozzuk a cégünkből a maximumot!

Ezt a fenti, 4 lépéses stratégiát alkalmazza már holnaptól a cégében! Jegyezze most le legalább egy kis cetlire!



08 - A Vevőszerzés Stratégiája

258 eszközt és lehetőséget tárunk fel Ön előtt, ahogy vevőket lehet szerezni.

Szász Mátyásnak ezen lista elkészítése sok évébe, fáradságos munkájába, folyamatos kutatásba, és jegyzetelésbe, valamint rengeteg kísérletezésbe került.

Mit gondol, mekkora érték lehet ez az Ön kezében? Mit tudna kezdeni egy ilyen listával?

Arról nem is beszélve, hogy az eszközök fele vagy fillérekből megvalósítható, vagy kifejezetten ingyenes megoldás arra, hogy friss vevőkkel tápláljuk a cégünket…


De ez a modul ettől sokkal többet ad:

I. eBook - Bemutatja a legmodernebb, 3.0-ás marketinget, (Kattintson ide az első eBook tartalomjegyzékéhez >>)

II. eBook - 3.1-es, és 3.2-es marketing rejtelmeibe avatja be Önt.

III. eBook - A harmadik eBook tartalmazza tehát a 258 vevőszerző eszközt, amelyek segítségével garantáltan annyi vevőt tud szerezni a cégének, amennyit feltehetően már nem is lesz képes kiszolgálni - de ez már egy termelési probléma… És mivel a legtöbb cég azért megy csődbe, mert nem tudtak eleget eladni a termékükből, így a legnagyobb veszélyt ezennel kipipáltuk…

IV. eBook - A negyedik eBook pedig arról szól, hogyan kell vérprofi marketingtervet készíteni, hogyan állnak rendszerbe, egységbe a vevőszerző eszközeink, és az értékesítési csatornáink



09 - A Vevőgondozás Stratégiája

Bármely cég forgalmát máról holnapra meg lehetne duplázni egy valóban profi vevőgondozási + utánkövetési rendszerrel


I. eBook - A hangsúly megint a rendszeren van… Az “egyérintéses” módszer nem működik. Ma már ahhoz, hogy eredményt tudjuk egy kampányból, egy vevőből, vagy a cégünkből kipréselni, minden aktivitásunknak rendszerszinten kell működnie.

Egy cég nem maradhat úgy életben, ha egyszer megszerzi a vevőket, és utána kipipálja ezt a kategóriát. Aki így tesz, nap, mint nap rengeteg pénzt hagy az asztalon.

II. eBook - A modul második könyve ehhez még annyit tesz hozzá, hogy beavatja Önt a professzionális adatbázis-építés, és adatbázis-marketing titkaiba.

Egy cég ma már annyit ér, amilyen nagyságú és minőségű az adatbázisa (mely érdeklődőkből és vevőkből áll).

Másképp: “Vegyétek el mindenemet, a boltomat, árukészletemet, a cég összes pénzét - de hagyjátok meg az adatbázisomat, és adjatok egy nyüves laptopot, és egy éven belül ugyanitt leszek, mint most - vagy még előrébb!”



10 - A Csapatépítés Stratégiája

Ha valamit mindenképpen a tökélyre kell fejlesztenie a cégében, akkor ez a pont az:

Csakis a legjobbakkal dolgozzon együtt!


Ez a pont képes felemelni, vagy porig rombolni az Ön cégét. Nevezetesen az, hogy kik végzik a munkát - és hogyan…

Amit Önnek mindenképpen profi szinten kell űznie e területen:

Ebben a modulban minden pontnak külön eBookot szenteltem, olyan fontos témák ezek. Plusz van egy bevezető könyv is, tehát csak ebben a modulban 6 eBook fejleszti csúcsra a cégének ezen részét!



11 - Az Önfejlesztés Stratégiája

Rengeteget foglalkoztunk a kérdéssel, hogy miért sikeres valaki, és miért nem a másik. Mátyás megszállottan kutatta a “Szent Grált”, a siker Egyetlen Nagy Titkát.

Nagyjából 10 évnyi keresés, megfigyelés, kutatás, elemzés, tanulás, cégépítés után állt össze a végső kép: az a titok, ami szükséges és egyben elégséges bármilyen üzleti sikerhez.

Ennyi kell - se több, se kevesebb. Pont ez.

A Totál Marketing Koncepció 11-es moduljában külön eBookot szentel a képlet egyes elemeinek és megadja a választ az oly sokak által kutatott kérdésre: “Milyenné kellene válnom, hogy (végre) sikeres legyek?”

A probléma azzal van, hogy aki felteszi magának ezt a kérdést, hajlamos elveszni, eltévedni a személyiségfejlesztés (és ezotéria) labirintusában. Ma már annyi információ áll rendelkezésre ún. sikerlélektan témában, mint eddig soha a történelemben.

Nem lenne klassz dolog, ha pontosan tudnánk azt, hogy mi az a 4 dolog, ami az eredményeink 95%-áért felelős? Nem lenne nagyon hatékony, ha tévutak kipróbálása, és évek elpazarlása helyett koncentráltan ezzel a 4 képességgel tudnánk kezdeni önmagunk (mint Cégvezetők) fejlesztését?



12 - A Pénzkezelés Stratégiája

Ha meg kellene mutatnia, hogy mire ment el a múlt hónapban az a pár százezer, vagy néhány millió forint, az utolsó fillérig le tudná vezetni?

A sikeres, jólmenő cégek nagy-nagy hibája szokott lenni, hogy - mivel látszólag dől hozzájuk a pénz -, nem érzik szükségét a precíz könyvelés vezetésének, vagy annak, hogy tartalékoljanak, illetve befektessenek, diverzifikáljanak.

Pedig hány, de hány ilyen, egykor sikeres céget lehetett és lehet látni akár hónapok alatt eltűnni, ha megváltozik bármi, ami fenntartotta az eddigi körülményeket…

Mint ahogy a legtöbb család 2-3 hétre van a hajléktalanná válástól (a pénzügyi tartalékait illetően), úgy a legtöbb cégnek elég lenne 1-2 erősen mínuszos hónap, és máris megcsúsznának a fizetések, vagy a beszerzések - esetleg elég lenne pár nagyobb megrendelő elvesztése, és kész a csőd…


Ha stratégiai szinten vezetjük a cégünket, ezt a veszélyforrást nem engedhetjük be a cégünkbe! A 12-es modul által tanultak garantálják Önnek, hogy cége mától kezdve soha többé nem fog likviditási problémákkal küzdeni, vagy nagy anyagi bajba kerülni.

Megmutatjuk, hogyan kezelje a pénzt, mit kezdjen vele, és hogyan bánjon úgy vele,



13 - A Jogi Ügyek Stratégiája

A szükséges rossz…

A cégvezetők általában kreatív, vállalkozó kedvű, nagy energiájú, “gyerünk-csináljuk-meg” mentalitással rendelkező emberek.

Nincs kedvünk unalmas jogi szövegekkel, törvényekkel, szabályokkal, szerződésekkel, könyveléssel bajlódni. Meg is isszuk a levét legtöbbször…

A 13-as modul olyan módszereket és eszközöket mutat be, melyek a lehető legkisebbre csökkentik azt az erőfeszítést, amit e témára kell fordítani, egyidejűleg viszont segítenek Önnek cége ezen részét is stratégiai szinten kezelni - hogy minden oldalról be legyen biztosítva.

Ezek a tanácsok adott esetben milliókat érhetnek Önnek!



14 - A Rendszerépítés Stratégiája

A profi cégépítés (egyik) legfontosabb szava: RENDSZER!

Önmagában azzal, ha a jelenlegi munkamódszereit, a napi rutinokat rendszerekbe ötvözné, a duplájára tudná gyorsítani a cége működését.

Mindent, amiről az előző 13 modulban beszéltünk, rendszerszinten kell alkalmazni. Ezért ez, a 14-es modul teszi fel ilyen értelemben a koronát a nagy műremekre, és összerántja egy nagy rendszerbe az egyes modulokat.

Ez az alapja annak, hogy Ön valódi passzív jövedelmet tudjon kinyerni a cégéből. Ekkor lesz ideje is és pénze is. Sok ideje és sok pénze - egyszerre…

Enélkül minden vállalkozó igazából csak a saját cége rabszolgája. Ha többet is keres, mint egy “átlagember”, egyidejűleg többet is dolgozik (és idegeskedik).

Viszont ez ellentmond annak az egyik fő célnak, amiért talán Ön is elkezdett vállalkozni: hogy Szabad Ember lehessen… Rendszer nélkül marad az örök mókuskerék.

Úgyhogy - legfőbb ideje, hogy a fent bemutatott tudásanyagot a saját céljaira felhasználva, profi stratégiák mentén elkezdje végre rendszerszinten VEZETNI a cégét.

Az Ön titulusa ugyanis:



Kinek való mindez?

3 esetben tudom szívből javasolni, hogy nekifogjon cége feltuningolásának, és kivegye belőle, ami Önnek jár:

1) Ha friss cége van. Amennyiben 3-4 évnél fiatalabb a vállalkozása, az azt jelenti, hogy a rózsaszín ködön már talán túlvan, már sokmindent megpróbált, ami vagy bejött, vagy nem…

Meg kell előzni a fásultságot, azt, hogy örökre mókuskerékbe kerüljön! Ha most nem rántja össze a cégét, ha most nem lép, akkor csak csinált magának egy munkahelyet, ami egyrészt előbb-utóbb talán meg is szűnik, másrészt, ha nem is, akkor pedig örökre kizsákmányolja majd Önt. Talán már érzi is ennek a jeleit magán…

2) Ha - bárhol is tartson a cégépítésben - érez magában erőt, hogy végre IGAZÁN megcsinálja!

Nem való ez a megoldásrendszer azoknak, akikben nincs meg az akaraterő a változtatásra. Ugyanis ez az 1.500 oldal feltehetően a legátfogóbb és legkomolyabb cégvezetési anyag lesz, amit valaha a kezében tartott. Tele nagyon tömény, vérprofi, innovatív és máshonnan nem megszerezhető, exkluzív információval.

De a tudás, a tanulás önmagában kevés - el is kell magát szánnia, hogy végre nem csak “majdnem” lesz sikeres, hanem ezzel az anyaggal a kezében megszerzi magának a régen várt eredményeket!

3) A legjobb helyzetben akkor van, ha Ön épp most áll cégalapítás előtt. Vagy csak tervezgeti, hogy “majd valamikor” vállalkozni kellene.

Az induló vállalkozók (főleg első cég esetén) pótolhatatlan éveket és súlyos milliókat veszítenek, mert nincs a kezükben egy ilyen profi és ilyen részletes útmutató, hogy PONTOSAN mit és hogyan kell csinálni.

Mit nem adtam volna annak idején, ha valaki a kezembe nyomta volna ezt az 1.500 oldalt…

Ebben a közel 50 eBookban Szász Mátyás minden rejtett tudásoát, titkát, féltett jegyzeteét megosztja Önnel.


A Totál Marketing Koncepció ára:

59 900 Ft+Áfa
azaz
76 073 Ft

Totál Marketing Koncepció Marketinges szemléletű stratégiai cégtervező online mega-kurzus

A Totál Marketing Koncepció online kurzust kérje az Ön mellé kirendelt Rendszermarketing Tanácsadójától!

Hogyan lesz Önnek személyes Rendszermarketing Tanácsadója?

Amennyiben regisztrál ügyfelünk ( azaz bármely térítésmentes vagy térítéses anyagunkra regisztrált ) kirendelünk Ön mellé egy személyes tanácsadót. A tanácsadó kirendelése függ az Ön aktivitásától és többnyire nem történik meg a regisztrációt követő 6-8 hétnél hamarabb.



Hogyan gyorsíthatja meg a Rendszermarketing Tanácsadó kirendelését?

Amennyiben még nincs kirendelt tanácsadója, jelenleg a legegyszerűbb módja személyes tanácsadó igénylésnek a MESTERELME találkozóinkon való részvétel.

Kattintson az alábbi gombra és nézzen utána MESTERELME (PowerMind) összejöveteleinknek most:

MESTERELME találkozó