MARKETINGINNOVÁTOR PROFESSZIONÁLIS MARKETING - CÉGVEZETÉS - SZEMÉLYISÉGFEJLESZTÉS eMAGAZIN

ÚJ - Marketinginnovátor eMagazin

Ellenállhatatlanul rövid, de mégis átütő jelentőséggel bíró bejegyzések, videók és hanganyagok váltakoznak átfogó, esszé értékű vezércikkekel, amelyek teljes, megoldásértékű tudást adnak a kezébe.

MARKETINGINNOVÁTOR eMAGAZIN Lenyűgözően  rövid bejegyzések! Megdöbbentően részletes VEZÉRCIKKEK!
Home

Rendszermarketing DNS

A kezébe adunk egy pontos térképet és precíz ügyvezetői leírást arról, hogy hogyan hozza ki a maximális
potenciált a jelenlegi cégéből.

1 millió forintos teendőlisták A CÉGÉPÍTÉS TELJES DEFINÍCIÓJA

A többszörös jövedelem kulcsa:

Rendszer & Marketing
RENDSZERMARKETING


Minden jelentős és maradandó bevételnövekedésnek ez a kulcsa! Amennyiben komolyan gondolja a nagyságrendi előrelépést, amennyiben meg akarja többszörözni a jövedelmét, akkor ez a fogalom lesz az eredményeinek a kulcsa.

A RENDSZERMARKETING szűkebb értelemben véve egy, kifejezetten magyar kis és közepes vállalkozások számára kifejlesztett, cégfejlesztési módszertan.

Tágabb értelemben viszont jóval több is annál. Egy szemlélet, már-már filozófia, mely a XXI. század vállalkozói számára minden jelentős és maradandó bevétel növekedésnek a kulcsa lehet!



A jövedelme megtöbbszörözésének a kulcsa tehát:


A rendszerszemlélet - az üzleti megrekedés leghatásosabb ellenszere


A rendszerek építése, azaz olyan folyamatoknak a felállítása, amelyek...

Nagyon fontos értenie, hogy rendszerek nélkül a vállalkozása GARANTÁLTAN megreked! Amennyiben NEM rendszereket épít garantált, hogy Ön is, és a csapata is túlterhelődik és nem marad se ideje, se energiája, se kedve a vállalkozása fejlesztésére.

Mindennek a vége pedig nem csupán az örök középszerűség, de egyben egy űzött, túlhajszolt élet is.

Nyilván a másik oldal is kemény munka, de az előrehaladás egy nem is olyan távoli pontján Ön felszabadul, a cége egyre inkább képes Önt nélkülözni, míg a végén a cégében dolgozó vállalkozóból, valódi cégtulajdonossá válik.

Megfigyelte, hogy nem azok dolgozzák a legtöbbet, akik a legtöbbet keresik? Akkor hogy is van ez?


Az erőforráshiány legbiztosabb megszüntetője - A marketing


Az Ön cégének olyan mértékű bevételt kell termelnie, hogy az Ön személyes pénzügyi céljainak teljesülése mellett MINDEN ésszerű fejlesztésre is bőséges erőforrások álljanak a rendelkezésre.

Ezeknek az erőforrásoknak a folyamatos megteremtője pedig a marketing és értékesítés, és mint ilyen, a marketing nem csupán egy résztevékenysége a vállalkozásának.


Tény:
A marketing, pontosabban a termék vagy a szolgáltatás eladása maga a végső cél.
(Semmi nem történik, amíg el nem adtunk valamit.) A marketing tehát nem egy része a vállalkozásnak, hanem maga a vállalkozás.


Felállítunk egy pénztermelő rendszert, automatizáljuk és továbblépünk a következő szűk keresztmetszetnek bizonyuló, és egyben a legnagyobb eredményt ígérő feladatra, amit megint egy rendszerrel válaszolunk meg.


Ezt hívjuk cégépítésnek.








 RENDSZERMARKETING
A definíció:


Segítünk Önnek ösztönszintű vállalkozás, vagy vállalkozgatás helyett tudatos, rendszerszintű cégfejlesztésbe kezdeni, és mivel a cégépítés, azaz rendszerépítés erőforrás-igényes, ezért sorrendben elsőnek a bevételnövelő rendszerek építésére fektetjük a legnagyobb hangsúlyt, a marketing rendszerekre


...és ezen a területen történetesen világszínvonalon is az élvonalba tartozó technológiát, módszertant és know-how-t képviselünk.


Két NAGYON FONTOS gondolat:


  1. Az első segít leegyszerűsíteni és megérteni a feladatot:

    Mint már említettük, ebben az olvasatban
    a cég mint olyan, nem más mint a marketing és értékesítés ideális körülményeinek fenntartója.
    Se több se kevesebb. A cég feladata biztosítani az értékesítés számára ideális feltételeket. Ha a cég terméket fejleszt azt is "csak" azért teszi, hogy azt értékesítse. A végcél az eladás, a marketing! Ennyire egyszerű. Ennek fényében a cégépítés nem más mint a folyamatos és maximális értékesítési volument biztosító rendszerek felépítése.

  2.  A másik fontos gondolat ez:

    Az a rendszer, amely ÖNTŐL függ, az nem rendszer, hanem munkahely.
    Az első pont ahol rendszerről beszélhetünk, az az, amikor az adott folyamat működéséhez Önre már nincs szükség egyáltalán.

    Mondok egy példát: E-mailen beérkezik egy rendelés, az ügyfélszolgálat kiszolgálja, számlázással, kiszállítással, beérkeztetéssel és a végén mondjuk elégedettség felméréssel anélkül, hogy Ön tudna róla.

    De ez csak az első lépés. A szerintünk kielégítő szinten lévő rendszer az, amely nem csak ellenőrzi, de szükség esetén fejleszti is önmagát! Ez az a szint, ahol a cégépítést magát is egy rendszer végzi.




Nos, a rossz hír az, hogy ez az egész biztos, hogy nem történik meg véletlenszerűen. Senki sem ébred föl egy reggel úgy hogy egyszer csak lett egy kétszintű, rendszerépítő rendszere.


Ehhez a megfelelő dolgokat kell csinálni, amik könnyen lehet, hogy NEM AZOK, amiket most csinál.


A jó hír viszont az, hogy ha szeretné, elsőnek a bevételeit fogjuk megtöbbszörözni.


A másik jó hír pedig az, hogy mire teljesen végeztünk, Ön egy “munkanélküli” milliomos lesz. Cégtulajdonos és NEM cégvezető!




Hogyan fogjuk csinálni és mit kell Önnek tennie?


Kötelezze el magát a változtatás mellet!

Döntse el, hogy a sikerhez nélkülözhetetlen elemek mindegyikét rendszerbe állítja a cégében! Döntse el, hogy harcba száll a megszokottsággal és a régi rutin helyett megkezdi a RENDSZERMARKETINGET, megkezdi a cége tudatos és módszeres fejlesztését!


Mi pedig a következő cikkeinkben megmutatja Önnek az utat.

Megmutatjuk Önnek hol és hogyan juthat hozzá azokhoz a bizonyos 1.000.000 Ft-os teendőlistákhoz.


Lépésről lépésre végigvezetjük azon a folyamaton, ahogyan a vállalkozásából egy kiemelkedő hatékonysággal működő, soha nem remélt eredményeket hozó pénztermelő gépezet válik.


Nagy tisztelettel az Ön szolgálatában:

www.marketinginnovator.hu | office@marketinginnovator.hu

Szász Mátyás & Schlingloff Sándor | Minden jog fenntartva!

Design & content by Szász & Schlingloff © 2011-2016.

Jogi nyilatkozat