A jövedelmének megtízszerezése egyáltalán nem elrugaszkodott gondolat


Az igazság az, hogy Önhöz hasonló vállalkozók ezrei keresik a 10-20-30 szorosát annak amit Ön.

Ami pedig minket illet: Amennyiben nem tudjuk megtöbbszörözni a jövedelmét, akkor valószínűleg egyáltalán nem tudunk Önnek segíteni.

Ha cégépítési, vagy hadd mondjuk inkább úgy, hogy rendszerépítési vonatkozásban gondolkozunk, akkor a pénz egy eszköz. Egy olyan eszköz, amire Önnek és az Ön cégének szüksége van. Ez az erőforrás gazdálkodás egyik kulcseleme.

Meg kell értenie, hogy Önnek muszáj megtöbbszöröznie a cége eredményeit. Ez nem ambíció, hanem cégvezetői felelősség kérdése.

Hadd fogalmazzam meg másként




A vállalkozók többsége nem azért nem keres többet, mert NEM LEHET, hanem azért mert NEM HAJLANDÓ azt csinálni, amit kell


A mindennapi vállalkozói rutin taposómalmából talán úgy tűnhet, hogy nem is éri meg változtatni a mindennapi rutinon. Úgy tűnhet, hogy nem éri meg változtatni és azt csinálni amit az eredményekhez KELL.


És igaz…


...sokszor azért NEM VÁLTOZTATUNK a vállalkozói rutinunkon, mert nem hiszünk benne hogy a változtatás elég pénzt hozna ahhoz, hogy bármi is jelentősen megváltozzon.


Egy kicsivel több pénz, ami elfogy szinte azonnal, semmin sem változtat.

Néhány százezer forint extra, vagy időszakosan akár néhány millió nem változtat jelentősen sem a cége erőforrás mérlegén, sem az Ön életén. A megszerzésére fordított energia szinte értelmetlen vesződségnek bizonyul. Nem éri meg. - mondhatná és lehet, hogy igaza is lenne.


Rendben...

...de mi van a nagyságrendi eredménynövekedéssel? Mi a helyzet egy kétszeres, háromszoros, vagy akár tízszeres növekedéssel?


Ön hisz a nagyságrendi növekedés lehetőségében?

Azért kérdezzük, mert a legtöbben már nem hisznek benne. Lehet hogy már Ön sem?
- Már elmúltam 18 - mondhatná.
- Nem hiszek már a tündérmesékben. Nem hiszek már a jól hangzó, de aztán csalódáshoz vezető ígéretekben.


Vajon miért mondaná ezt?

Lehet hogy azért mert 10-20-30 éve dolgozik a vállalkozásán, mert úgy hiszi hogy már mindent kipróbált és semmi sem működött igazán?


Mindeközben...





Önhöz hasonló vállalkozók ezrei a sokszorosát keresik annak amit Ön...


Ezek a vállalkozók volnának azok, akiknek sikerült a LEHETETLEN?

Merthogy az előbb azt mondtuk, hogy a legtöbben nem hisznek - és lehet, hogy Ön sem hisz abban, hogy a nagyságrendi eredménynövekedés egyáltalán lehetséges.

Akkor hogy is van ez?

Lehetséges vagy nem?


Másoknak lehetséges, csak Önnek nem?

Kényelmes álláspont, de hála Istennek nem tartható. A következő bekezdésben egy egyszerű és világos bizonyítékát találja annak, hogy Ön igenis képes a cégével akár 10-szeres jövedelemre szert tenni. Lehet, hogy más árat kell fizetnie érte, mint valaki másnak, de igenis képes rá...





Az átütő siker NEM valamiféle megismételhetetlen csúcsteljesítményből fakad, hanem abból, hogy Ön legalább valahogy, de megteszi az eredményekhez NÉLKÜLÖZHETETLEN dolgokat!


Kérem most NAGYON figyeljen!


NEM ismerünk olyan vállalkozást, amelyben a kimagasló eredmények MINDEN nélkülözhetetlen eleme szerepelt volna, és ne lett volna átlagon felül sikeres. Akik azt mondják, hogy "Már mindent megpróbáltak, de nem működött." azok nem AZT csinálták amit kell.

A kulcskérdés nem az, hogy mit csinál tökéletesen, hanem az, hogy teljes kategóriák hiányoznak-e. Ha minden nélkülözhetetlen kategória rendszerszinten működik az Ön cégében, legalább valahogy, az kimondhatatlanul eredményesebb annál, mint ha valami úgy ahogy van hiányzik, vagy csak hébe-hóba, esetlegesen történik meg.

Tízből tíz vállalkozás esetében teljes kategóriák hiányoznak.


Olyan kategóriák, melyek ELENGEDHETETLENEK a kiemelkedő eredmények megvalósulásához.  Ez annyira banális, hogy szinte már nehéz érteni.

Hadd magyarázzam el egy viccel:


A püspök végiglátogatja a megye plébániáit. Minden községben harangszóval fogadják, egyetlen falu kivételével. Amikor a püspök számon kéri a helyi papon, hogy miért nem harangoztak a tiszteletére, a következő választ kapja:
- Hát ennek ezer és egy oka van... -
- Mondjon legalább egyet! -
- Hát az egyik ok például az, hogy nincs harangunk... -





Nincs harang!
Érti?! Nincs harang!


Amikor a várt eredmények elmaradásának rejtélyes okait kutatjuk, tíz esetből tízszer az derül ki, hogy NINCS HARANG, meg harangtorony sincs, meg kötél sincs...


Érti?


Nem az a baj, hogy a harang minősége silány, hogy az öntvény nem tökéletes, hogy meg van repedve, hanem az hogy EGYÁLTALÁN NINCS! Nincs HARANG!


Ha minden lényeges elem megvan és azokat legalább valahogy, de csinálja, akkor átütő eredményekre számíthat ahhoz képest, hogy azok TELJES EGÉSZÉBEN HIÁNYOZNÁNAK!


Mi azt mondjuk, hogy ha a lényeges dolgokat csinálja nagyjából jól, akkor meg fogja többszörözni a cégét. Ha megteszi, amit tanácsolunk ez elkerülhetetlenül meg fog történni Önnel.


Mire mondhatná, hogy:

De hát én MOST IS a lényeges dolgokat csinálom!

Mondani mondhatná, de a cégek 99 százalékánál két tucatnyi KÖTELEZŐ elemből jó ha 5-8-at csinálnak egyáltalán és jó ha 2-3-at folyamatosan. Két három elemet a több mint 20-ból.

Érti?

Nincs harang.

A profizmus nem az, hogy Ön elvégezhetetlenül nehéz dolgokat csinál, hanem hogy egyáltalán megcsinálja, legalább azokat a dolgokat amelyek NÉLKÜLÜZHETETLENEK a kívánt eredményekhez.  Nem KEVESEBBET és főleg nem valami MÁST!

Ne mondja nekünk, hogy: "Nem lehetséges!"

A többszörös bevétel lehetősége ott van a cégében, csak még hátra van némi munka.

Be kell végre szerezni egy harangot!

El kell kezdeni módszeresen és tudatosan felépíteni az átütő eredményekhez nélkülözhetetlen rendszereket. Legalább valahogy, de MINDNEK meg kell lennie. Elsőnek például, be kellene végre szerezni egy harangot!

Megteszi? Hajlandó rá? Megengedi, hogy segítsünk?

Ez a kérdések kérdése:
Hajlandó-e cselekedni?

Emlékszik még a példára?





Mit szólna hozzá, ha
napi 1 millió forinttal mi finanszíroznánk meg Önnek a következő cégépítéssel
töltött évét?


Mit szólna hozzá, ha egy éven keresztül:


  1. Minden reggel adnánk Önnek nettó 1.000.000 Ft-ot (ez az Ön extra
    jövedelme) és...

  2. ...az 1 millió forint mellé minden nap adnánk Önnek egy-egy nagyon rövid teendő listát is, csupa olyan feladattal, amit Önnek a saját cégében kell elvégeznie és amit Ön garantáltan meg is tud csinálni.  Egy listát, amit egész pontosan be kellene tartania, akár egyetért vele, akár nem, akár jól érzi magát a feladatokkal akár nem.


Nos, a dolog lényege az lenne, hogy a másnapi 1 milliót és a következő listát mindig csak azzal a feltétellel kapná meg, hogy az előző nap feladatait végrehajtotta a vállalkozásában.

És következzen a havi 30 millió forintos kérdés: Vajon megtenné-e, ami azokon a listákon van? Vajon megtenné-e még akkor is, ha eddig MÁST csinált? Merthogy Ön 99% valószínűséggel eddig valami MÁST csinált...

Mély meggyőződésünk, hogy ha következetesen újra meg újra megteszi, ami azokon a listákon van, nem csupán a tőlünk kapott 1 milliókat tarthatja meg, de garantáltan megtöbbszörözi a cégét és ezzel a jövedelmét is.

A szomorú azonban az, hogy amennyiben ugyanezeket a listákat az 1 millió forintok nélkül adnánk oda, a vállalkozók 99%-a NEM CSINÁLNÁ MEG ami rajtuk van.

Megválaszolna nekem még egy kérdést?

Ön megcsinálná? Ha napi 1.000.000 Ft kp-ért meg tudná tenni, amit kell, vajon megtenné-e ugyanezt a saját vállalkozásáért befektetésként is?

Ön MINDÖSSZE néhány komoly, vonalon túli döntésre és némi munkára van élete egyik nagy áttörésétől.





Ha megteszi amit kell, meg fogja többszörözni a jövedelmét - Kötelezze el magát a változtatás mellett!


A régi utat már ismeri.

Mennyi idő alatt telt el az elmúlt év? Egy pillanat volt az egész.

Mit tett ez alatt az év alatt? Mekkora lapra lenne szüksége ahhoz, hogy felsorolja minden jelentős fejlesztését?

Amennyiben nem kötelezi el magát a tudatos és módszeres fejlesztés mellett, ha nem dönti el, hogy előteremti rá az időt és pénzt, ha nem hozza meg azt a bátor döntést, hogy kilép a mindennapok taposómalmából, akkor semmi sem fog jó irányba változni.

Amennyiben nem teszi meg, amennyiben nincs meg Önben a hajlandóság a változtatásra, ha csak sodródik az eseményekkel, akkor továbbra is azon az úton fog járni, amin eddig is járt.

Akkor ezután, a legjobb esetben is csak az fog történni, ami eddig is történt.

Hát erről beszélünk...

...de ha akarja, ha Ön az az ember aki kész változtatni, akkor az elkövetkező években a kezébe adjuk - ha úgy tetszik - az összes “1.000.000 Ft-os teendő listát”.


Nagy tisztelettel az Ön szolgálatára:









ui.: Vannak olyan eredmények, amik egyfelől új alapokra helyezik a cége erőforrás-gazdálkodását és ezzel valódi lehetőségek egész sorát teremtik meg Önnek. Másfelől új szintre emelik az Ön és családja életszínvonalát. Vannak olyan eredmények, melyekre nézve nagyon is megéri, hogy változtasson a rutinján.


Mi erről a NAGYOBB és legfőként MARADANDÓ bevételről beszélünk!


Tudatos, módszeres és legfőképp következetes cégépítésről, amit az erőforrás teremtés kulcsfontosságú szempontját szem előtt tartva a leggyorsabban PÉNZT hozó területen, a bevételek megtöbbszörözésének terén kezdünk, hogy aztán minden egyéb teendőnek már a szükséges erőforrás tartalékkal állhasson neki.

MARKETINGINNOVÁTOR PROFESSZIONÁLIS MARKETING - CÉGVEZETÉS - SZEMÉLYISÉGFEJLESZTÉS eMAGAZIN

ÚJ - Marketinginnovátor eMagazin

Ellenállhatatlanul rövid, de mégis átütő jelentőséggel bíró bejegyzések, videók és hanganyagok váltakoznak átfogó, esszé értékű vezércikkekel, amelyek teljes, megoldásértékű tudást adnak a kezébe.

MARKETINGINNOVÁTOR eMAGAZIN Lenyűgözően  rövid bejegyzések! Megdöbbentően részletes VEZÉRCIKKEK!

Ismerje meg a lehetőségeit!

Lépjen a profi ligába! Váltson az ösztönszintű vállalkozás, vagy vállalkozgatásról a tudatos, rendszerszintű cégfejlesztésre és bevételnövelő rendszerek építésére…

Tovább a következő témára >> Kik vagyunk és miért bízna bennünk!?
Home

www.marketinginnovator.hu | office@marketinginnovator.hu

Szász Mátyás & Schlingloff Sándor | Minden jog fenntartva!

Design & content by Szász & Schlingloff © 2011-2016.

Jogi nyilatkozat