Egy napos tréning és workshop Szász Mátyással a szegmenstortáról és marketingterv alkotásról.


Az értékesítés csak addig nehéz, megfoghatatlan jelenség, amíg nem tudja, nem látja pontosan hogy kinek, mit és milyen üzenettel akar értékesíteni. Onnantól minden adja magát.

Ezen a műhelynapon végigmegyünk marketing tervezés alapfolyamatán:

1. Szegmentálás (szegmenstorta)

2. Marketing eszközök kiválasztása

3. Folyamattervezés

4. Marketing naptár készítés, avagy mit, mikor fog megcsinálni.

Szász Mátyás világosan megmutatja, hogyan válnak a marketing üzenetei tévedhetetlenné.


MarketingMÁTRIX szolgáltatásunkat kérje az Ön mellé kirendelt Rendszermarketing Tanácsadójától!

Hogyan lesz Önnek személyes Rendszermarketing Tanácsadója?

Amennyiben regisztrál ügyfelünk ( azaz bármely térítésmentes vagy térítéses anyagunkra regisztrált ) kirendelünk Ön mellé egy személyes tanácsadót. A tanácsadó kirendelése függ az Ön aktivitásától és többnyire nem történik meg a regisztrációt követő 6-8 hétnél hamarabb.



Hogyan gyorsíthatja meg a Rendszermarketing Tanácsadó kirendelését?

Amennyiben még nincs kirendelt tanácsadója, jelenleg a legegyszerűbb módja személyes tanácsadó igénylésnek a MESTERELME találkozóinkon való részvétel.

Kattintson az alábbi gombra és nézzen utána MESTERELME (PowerMind) összejöveteleinknek most:

MarketingMÁTRIX Egynapos szegmentálási és marketingterv készítési tréning és workshop MESTERELME találkozó